Príbeh značky: Pepe Jeans


 

Každú sobotu stáli pri prenajatom stánku na londýnskej Portobello Road – dnes na najväčšom blšom trhu na svete – traja bratia a predávali ručne šité džínsy s vlastným logom. Písal sa rok 1973 a Nitin, Arun a Milan Shahovci založili značku Pepe Jeans.

Tento názov vybrali pre jeho jednoduchosť, zapamätateľnosť a čitateľnosť naprieč všetkými kontinentmi. Aké prezieravé! Tieto džínsy totiž vždy sadli ako uliate. Čo mladí Briti, posadnutí trendom tesných zvonových nohavíc, vyvážili zlatom. V roku 1980 sa Pepe Jeans stala najúspešnejšou britskou značkou džínsov.

Dnes už Pepe Jeans oblieka od hlavy po päty ženy, mužov aj ich deti. Vládne celej štvrtine džínsového trhu a na svoju rodnú Portobello Road sa vracia vystavovať plody svojej spolupráce s miestnymi a svetoznámymi umelcami. Napríklad s Andym Warholom, česť jeho pamiatke.

A ako to bolo s Kate Moss? Bola to jej úplne prvá kampaň a podľa toho, kde je teraz, sa dá predpokladať, že ju vôbec neľutuje.

Kúpte si tie svoje Pepe Jeans a tiež nebudete nikdy ľutovať.

Comments

comments


Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

INSTAGRAM
Ako čítate ZOOT vy? #casopiszoot